Pomoc w bólu i przemęczeniu

Masaż

Profesjonalny masaż wykonany przez dobrego masażystę w gabinecie lub w domu to doskonały sposób na relaks, zoptymalizowanie funkcjonowania całego organizmu oraz zniwelowanie dolegliwości bólowych. Jest on dedykowany w szczególności osobom wykonującym pracę siedzącą, cierpiącym z powodu bólu kręgosłupa oraz pacjentom po chorobach i operacjach. Będzie odpowiedni również dla ludzi przemęczonych, nadmiernie zestresowanych i poszukujących skutecznego ukojenia ciała i duszy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, oferujemy różnorodne typy masażu, które pomogą wzmocnić mięśnie, dotlenić tkanki, rozluźnić się oraz zmniejszyć ból, przywracając optymalną sprawność i dobre samopoczucie.

Masaż leczniczy

Masaż leczniczy obejmuje okolice kręgosłupa, szyi i karku, a także pozostałe obszary ciała. Pomaga w zniwelowaniu bólu i napięcia, optymalizuje przepływ krwi i limfy oraz redukuje poziom stresu.

Masaż kręgosłupa

Masaż kręgosłupa jest dedykowany dla pacjentów z bólem pleców. Skutecznie łagodzi dolegliwości bólowe oraz zmniejsza napięcie mięśni i wzmacnia je, umożliwiając zachowanie prawidłowej postawy.

Masaż sportowy

Masaż sportowy jest stosowany u osób aktywnych fizycznie. Przygotowuje mięśnie i stawy do wysiłku, sprzyja ich regeneracji oraz zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji i zakwasów po treningu.

Masaż klasyczny

Masaż klasyczny to jeden z najpopularniejszych zabiegów, wybierany przez osoby z bólami mięśni i stawów oraz nerwobólami. Skutecznie rozluźnia, dotlenia, poprawia krążenie oraz przemianę materii.

Masaż relaksacyjny

Masaż relaksacyjny to zabieg efektywnie redukujący poziom stresu i napięcia. Sprzyja wyciszeniu i ukojeniu, niezawodnie odpręża oraz przywraca równowagę psychofizyczną u przemęczonych osób.

Masaż bańką chińską

Masaż bańką chińską jest pomocny u osób zmagających się z cellulitem i zwiotczałą skórą. Wykazuje on silne działanie wyszczuplające i wygładzające, przywracając jędrność i zdrowy wygląd skóry.