Masaż kręgosłupa – skuteczna ulga w bólu pleców

Masaż kręgosłupa

Masaż kręgosłupa został opracowany z myślą o osobach cierpiących z powodu bólu pleców. Jest on pomocny w przypadku przeciążenia spowodowanego długotrwałą pracą siedzącą, dyskopatią i zmianami zwyrodnieniowymi, stresem, a nawet zapalenie nerek. Obejmuje okolicę kręgosłupa od szyi aż po odcinek lędźwiowy, niwelując dolegliwości bólowe oraz wzmacniając mięśnie odpowiedzialne za prawidłową postawę – niezbędną dla zachowania zdrowych pleców.

Rezultaty masażu kręgosłupa

Doświadczony, mobilny masażysta oferujący swoje usługi także w gabinecie we Wrocławiu jest w stanie wykonać profesjonalny masaż kręgosłupa, znacząco podnoszący komfort codziennego funkcjonowania. Po takim zabiegu pacjenci zauważają znaczne ograniczenie lub nawet całkowite zniwelowanie bólu pleców, odzyskując sprawność i dobre samopoczucie. Odpowiednio przeprowadzona terapia pozwala na zlikwidowanie nadmiernego napięcia, a zarazem wzmocnienie mięśni w pobliżu kręgosłupa. Dzięki zoptymalizowaniu funkcjonowania tkanek mięśniowo-powięziowych w tym obszarze dochodzi także do korekty postawy oraz przywrócenia prawidłowych wzorców ruchowych, a w konsekwencji – odczuwalnego zmniejszenia bólu.

Na czym polega masaż kręgosłupa?

Podobnie jak w przypadku masażu leczniczego, także zabiegi w obrębie kręgosłupa są oparte o klasyczną technikę masowania. Z uwagi na bliską obecność rdzenia kręgowego, wymagają one jednak znacznie większego wyczucia i odpowiedniej wiedzy. Masaż kręgosłupa przeprowadzony przez niedoświadczoną i niewykwalifikowaną osobę może bowiem przynieść więcej szkody niż pożytku, dodatkowo pogłębiając dolegliwości bólowe. Jeżeli poszukują Państwo certyfikowanego masażysty we Wrocławiu, który wykona bezpieczny i efektywny masaż pleców, zachęcamy do kontaktu i umówienia się na wizytę.