Masaż leczniczy – krok ku poprawie zdrowia

Masaż leczniczy

Masaż leczniczy znajdzie zastosowanie u osób, którym zależy na ogólnej poprawia zdrowia psychicznego i fizycznego. Jest on często wybierany przez pacjentów uskarżających się na bóle pleców, szyi i głowy, nadmierne napięcie mięśniowe, przykurcze i ograniczenie ruchomości w stawach czy też mrowienie i zakwasy w wybranych obszarach ciała. Taki zabieg może obejmować zarówno całe ciało, jak i jego fragmenty, w szybki sposób przynosząc znaczącą ulgę w dolegliwościach o różnych stopniu nasilenia.

Rezultaty masażu leczniczego

Pacjenci, którzy zdecydowali się na masaż leczniczy, już po pierwszym zabiegu odczuwają wyraźną ulgę – zmniejszenie bólu i napięcia mięśniowego oraz poprawę ogólnego funkcjonowania całego organizmu. Zastosowane techniki polepszają krążenie i dotlenienie tkanek, a tym samym sprzyjają regeneracji po chorobie i zabiegach. Pomagają one zapobiegać bolesnym zwyrodnieniom, likwidują przykurcze oraz poprawiają ruchomość stawów, umożliwiając zachowanie optymalnej sprawności fizycznej nawet po urazach, leczeniu operacyjnym czy przy wadach postawy. W przypadku przewlekłych dolegliwości wskazane będzie regularne ponawianie takiego leczniczego masażu u taniego masażysty we Wrocławiu.

Jak przebiega masaż leczniczy?

Przed rozpoczęciem masażu leczniczego w salonie dobry masażysta przeprowadzi wywiad i badanie, określając przyczynę problemu i dopasowując zastosowane techniki do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta. Następnie wykonuje on staranny masaż – najczęściej oparty o metodę klasyczną – uzależniając siłę nacisku i intensywność zabiegu od istniejącej dolegliwości. Po zakończeniu masowania tkanki w organizmie będą znacznie szybciej się regenerować, a wytworzone endorfiny zredukują poziom stresu, przywracając dobre samopoczucie i gwarantując pozytywne efekty kuracji.